سرمربی نود ارومیه در ملاقات مقابل استقلال؛ ، ، ، ، ، ، بهره کامل از فرصت دیده شدن!

به گزارش وبلاگ ماریانا، در فهرست اعلامی از سوی عوامل برگزاری ملاقات تیم های استقلال و نود ارومیه، بخش مربوط به نام سرمربی تیم ارومیه ای خالی مانده است.

سرمربی نود ارومیه در ملاقات مقابل استقلال؛ ، ، ، ، ، ، بهره کامل از فرصت دیده شدن!

به گزاش خبرنگار ورزشی وبلاگ ماریانا، تیم نود ارومیه که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور فعالیت دارد، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در استادیوم آزادی و در مرحله یک شانزدهم نهایی میهمان تیم استقلال است. تیم ارومیه ای در حالی در این بازی به مصاف استقلال رفته است که در فهرست اعلامی از سوی مسئولان این مسابقه، قسمت مربوط به سرمربی تیم نود خالی است و این تیم عملاً بدون سرمربی به مصاف تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر رفته!

این اتفاق در حالی رقم می خورد که یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه روز گذشته در اتفاقی نادر و بسیار عجیب با حضور در سازمان لیگ خود را مربی تیم معرفی کرد و سپس بلافاصله در محل برگزاری نشست باشگاه استقلال نیز حاضر شد تا رکورد شرکت در دو نشست خبری پیش از بازی برای یک مسابقه را از خود به جا بگذارد! بهاری در واکنش به سؤال وبلاگ ماریانا در این خصوص گفته بود: مدیرعامل باشگاه برادر من است اما کارهای اجرایی را من بر عهده دارم. در چارت سازمانی باشگاه نیز من مربی هستم.

بهاری که در سال های گذشته نیز متخصص به وجود آوردن اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول بوده است، پس از نشست خبری در باشگاه استقلال نیز اقدامات عجیب خود را ادامه داد و در صحبتی خواستار دریافت حق باشگاه نود ارومیه از تبلیغات محیطی در ملاقات با استقلال در جام حذفی شد!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی نود ارومیه در ملاقات مقابل استقلال؛ ، ، ، ، ، ، بهره کامل از فرصت دیده شدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نود ارومیه در ملاقات مقابل استقلال؛ ، ، ، ، ، ، بهره کامل از فرصت دیده شدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید