زمان بندی تعطیلی موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، به منظور اجرای پروژه مقابله یکپارچه با آفات و عوامل مخل بیولوژیک برای آثار و اماکن تاریخی زمان بندی تعطیلی موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد.

زمان بندی تعطیلی موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد

میراث آریا: روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، فاز تهاجمی پروژه دفع و مقابله یکپارچه با آفات و عوامل مخل بیولوژیک محیطی در راستای برنامه راهبردی حفاظت پیشگیرانه، از امروز پنج شنبه ششم آبان ماه به مدت یازده روز در اماکن موزه ها، مخازن، ساختمان های اداری و محوطه این مجموعه اجرا می گردد.

موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در تاریخ های اعلام شده به توضیح ذیل در روزهای آینده تعطیل خواهد بود و علاقه مندان می توانند با توجه به این برنامه زمان بندی، از سایر موزه ها و محوطه باغ مجموعه نیاوران بازدید نمایند.

موزه کوشک احمدشاهی آدینه 7 آبان، موزه خودروهای اختصاصی شنبه 8 آبان، کاخ موزه اختصاصی نیاوران یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 آبان و موزه دنیا نما سه شنبه 11 آبان تعطیل خواهند بود.

این بخش پروژه مقابله یکپارچه با آفات که مبتنی بر روش مقابله ای و دفعی است، با طرح و نظارت بخش حفاظت و بازسازی مجموعه نیاوران و با همکاری پژوهشگران و متخصصانی در زمینه حشره شناسی، مقابله با آفات، مهندسی سلامت و بهداشت محیط اجرا می گردد.

در اجرای این پروژه از شیوه های گوناگون و متناسب با هر بخش و با اتکا بر مواد نوترکیب بر پایه ارگانیک و مواد مختلفی همانند ائروسل (دودزا)، پودر خشک جذبی و اخلال گوارشی، مهپاشی موضعی، استفاده از قالب ها و گرانول های ریپلنت و تدخینی و بعلاوه طعمه گذاری و تله گذاری استفاده خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "زمان بندی تعطیلی موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی تعطیلی موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید