خوریستان تابستانی را در استون هنج به صورت زنده تماشا کنید

به گزارش وبلاگ ماریانا، انقلاب تابستانی یا خوریستان تابستانی اوج ارتفاع خورشید در یکی از نیمکره های عرضی (شمالی یا جنوبی) کره زمین و در نتیجه طولانی ترین روز سال در آنجاست.

خوریستان تابستانی را در استون هنج به صورت زنده تماشا کنید

وبلاگ ماریانا - گردشگر ها نمی توانند بطور حضوری انقلاب تابستانی ماه آینده را در استون هنج تجربه نمایند، اما در سال 2020 تعداد بیشتری از مردم نسبت به گذشته قادر به مشاهده این رویداد خواهند بود. همانطور که ماتادور گزارش می دهد، سازمان میراث انگلیسی برای اولین بار در تاریخ این نمایش را زنده به تصویر می نماید.

روز اول تابستان یک اتفاق بسیار مهم در استون هنج است. هنگامی که خورشید در زیر افق در پشت پرده ظاهر می گردد، به نظر می رسد کاملاً با ساختار سنگی بزرگ استون هنج مطابقت دارد.

بسیاری بر این باورند که استون هنج هنگامی که بین 3500 تا 5000 سال پیش برپا شده، در اعتراضات مردمی نقش مهمی ایفا نموده است.

در شرایط عادی، هزاران نفر در انتها ماه ژوئن برای دیدن این رویداد، به دیدن این سایت می فرایند. سال جاری، سازمان میراث فرهنگی انگلیس که مدیریت این مکان را بر عهده دارد، از مردم می خواهد که به دلیل بیماری همه گیر کرونا در خانه بمانند. این سازمان میخواهد با پخش زنده تصاویر استون هنج در رسانه های اجتماعی، این امر را جبران کند.

برای تماشای طلوع آفتاب ویژه از خانه، صبح روز 21 ژوئن به صفحه فیس بوک سازمان میراث فرهنگی انگلیس بروید. خورشید در استون هنج تقریباً ساعت 4:52 دقیقه به وقت محلی طلوع می نماید. همچنین شما می توانید غروب خورشید را در روز شنبه 20 ژوئن در ساعت 9:26 بعد از ظهر ملاحظه کنید. همچنین می توانید با زدن بر روی این لینک ویدئوی 360 درجه مراسم سال قبل را ملاحظه کنید.

منبع: Matador Network

منبع: چمدان

به "خوریستان تابستانی را در استون هنج به صورت زنده تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوریستان تابستانی را در استون هنج به صورت زنده تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید