جذب یک ستاره؛خبر خوش خطیر ، شماره 10 استقلال برای این بازیکن کنار گذاشته شد

به گزارش وبلاگ ماریانا، مسئولان باشگاه استقلال بعد از توافقاتی که در روزهای اخیر با بعضی بازیکنان داشتند و کار به عقد قرارداد کشید اعلام کردند که خبرهای خوبی در روزهای آینده به گوش طرفداران خواهد رسید.

جذب یک ستاره؛خبر خوش خطیر ، شماره 10 استقلال برای این بازیکن کنار گذاشته شد

به گزارش وبلاگ ماریانا پروژه بازگرداندن امیرحسین حسین زاده به استقلال هنوز متوقف نشده و مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این بازیکن را هر طور شده جذب نمایند. بعد از تمدید قرارداد سید حسین حسینی و جذب ایمان سلیمی و توافقات با عارف غلامی برای حضور دوباره در استقلال مسئولان این باشگاه قصد دارند با جذب دو تا سه بازیکن مطرح به نوعی خیال کادر فنی و طرفداران را برای حضور مقتدرانه در لیگ تازه آسوده نمایند. درهمین راستا خطیر که به تازگی مسئولیت مهمی را در باشگاه استقلال به عهده گرفته در ادامه مذاکرات خود با باشگاه شارلروای بلژیک توانسته موافقت ضمنی مسئولان این باشگاه را برای بازگرداندن حسین زاده جلب کند. البته طرف بلژیکی در پی دریافت پول قابل توجهی است که مدیران استقلال هم راضی شده اند تا 500 هزار دلار به این باشگاه پرداخت نمایند تا حسین زاده به طور قطعی به استقلال بیاید اما طرف بلژیکی در پی دریافت پول بیشتری است و خواهان 800 هزار دلار شده است. در این میان اما حسین زاده در مذاکراتی که با مسئول باشگاه استقلال داشته موافقت قطعی خود را برای بازگشت به این باشگاه اعلام نموده است. حسین زاده حتی به سران استقلال اعلام نموده اگر این انتقال به خاتمه برسد، خواهان دریافت پیراهن شماره 10 خواهد بود که اگر چنین گردد باشگاه استقلال بدون هیچ مخالفتی پیراهن شماره 10 را به حسین زاده خواهد داد تا این بازیکن با افکار آماده تر در لیگ بعد حاضر گردد.

خبر خوب جذب حسین زاده است؟

مسئولان باشگاه استقلال بعد از توافقاتی که در روزهای اخیر با بعضی بازیکنان داشتند و کار به عقد قرارداد کشید اعلام نمودند که خبرهای خوبی در روزهای آینده به گوش طرفداران خواهد رسید. علی سامره، سرپرست تیم استقلال یکی از افرادی بود که وقتی با چهره وبلاگ ماریانا حاضر مقابل درب باشگاه استقلال روبرو شد، صراحتاً به این موضوع تأکید و اعلام نمود که خبرهای بسیارخوبی در انتظار طرفداران این باشگاه خواهد بود. بعضی معتقدند که جذب حسین زاده یکی از خبرهای خوبی خواهد بود که باشگاه به اطلاع طرفداران خواهد رساند. البته جذب بازیکنان خارجی نیز مد نظر باشگاه استقلال خواهد بود و اگر منابع مالی لازم در روزهای آینده جذب گردد، بازیکنان خارجی نیز به خدمت استقلال درخواهند آمد اما مسلماً بازگرداندن حسین زاده در این ایام که مدام خبرهای نگران نماینده از باشگاه استقلال شنیده شده می تواند بسیار مجذوب کننده و امید بخش باشد و استقلال را به سمت ثبات سوق دهد. مسئولان باشگاه استقلال فرصت آن چنانی برای ایجاد تغییرات در این تیم ندارند و باید در روزهای اندک به جای مانده تا انتها نقل وانتقالات نسبت به جذب بازیکن اقداماتی انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جذب یک ستاره؛خبر خوش خطیر ، شماره 10 استقلال برای این بازیکن کنار گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب یک ستاره؛خبر خوش خطیر ، شماره 10 استقلال برای این بازیکن کنار گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید