ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی؛ یحیی با دو تغییر

به گزارش وبلاگ ماریانا، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز پیگیری خواهد شد و در حساس ترین و مهم ترین ملاقات این مرحله، دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 19:45 در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی؛ یحیی با دو تغییر

پرسپولیس که در فاصله سه هفته مانده به سرانجام لیگ شانس اصلی قهرمانی در این مسابقات است، در صورت فزونی در بازی امروز جام حذفی راهی نیمه نهایی خواهد شد و می تواند از شانس خود برای کسب جام قهرمانی در این تورنمنت هم استفاده کند، ولی این موضوع مستلزم عبور از این مرحله سخت است.

یحیی گل محمدی در این ملاقات میخواهد مثل همواره از سیستم چهار چهار دو استفاده کند و در این ترکیب حامد لک مثل همواره در چهارچوب دروازه خواهد ایستاد و وظیفه حراست از سنگر سرخپوشان را عهده دار است و باید دید می تواند کلین شیت کند یا نه.

در خط دفاع سرخپوشان تغییرات زیادی نسبت به ترکیب ثابت همیشگی خود خواهند داشت چرا که در سمت راست قرار است سیامک نعمتی به جای مهدی شیری به میدان بیاید و بعد از مدت ها به اسم دفاع راست در ترکیب سرخپوش میدان به زمین برود.

در سمت چپ هم برخلاف همواره که شاهد حضور سعید آقایی بودیم این بار وحید امیری بازی می نماید که پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی مدتی از ترکیب پرسپولیس دور افتاده بود و حالا به این پست برگشته است.

در مرکز خط دفاعی حسین کنعانی زادگان بازی می نماید که تنها عنصر خط دفاعی این تیم است که از هفته های قبل در ترکیب ثابت امروز بازی خواهد نمود و زوج او را برخلاف همواره که سیدجلال حسینی تشکیل می داد این بازی به علت مصدومیت کاپیتان سرخ ها، فرشاد فرجی عهده دار است.

یک خط جلوتر و آنجایی که یحیی گل محمدی از دو هافبک دفاعی کنار هم استفاده خواهد نمود در نبود کمال کامیابی نیای مصدوم تعیین است که احمد نوراللهی و میلاد سرلک بازی می نمایند و این دو نفر که به هماهنگی خوبی در کنار هم رسیدند کمربند میانی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد.

دو هافبک هجومی پرسپولیس هم مطابق هفته های اخیر احسان پهلوان و مهدی ترابی هستند که اولی متمایل به راست بازی خواهد نمود و دیگری متمایل به سمت چپ تا نفوذ های پرسپولیس را از این دو جناح پایه ریزی نمایند.

در نهایت به خط حمله خواهیم رسید که شهریار مغانلو حضور ثابتی در ترکیب دارد و در کنار او در غیاب عیسی آل کثیر مصدوم از امید عالیشاه استفاده می گردد که در غیاب سیدجلال حسینی احتمالا بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را هم بر بازو می بندد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی به توضیح زیر است:

حامد لک، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، شهریار مغانلو

ایلنا

منبع: فرارو

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی؛ یحیی با دو تغییر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی؛ یحیی با دو تغییر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید