ترامپ: افزایش مبتلایان به کرونا در آمریکا مایه افتخار و غرور است

به گزارش وبلاگ ماریانا، رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده موجب افتخار و غرور است.

ترامپ: افزایش مبتلایان به کرونا در آمریکا مایه افتخار و غرور است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ماریانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در اظهاراتی گفت: به نظر من افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا مایه مباهات و غرور است زیرا این مساله نشانگر ظرفیت آزمایش ویروس کرونا در این کشور است.

وی اضافه کرد: زمانی که موارد زیادی از ابتلا به ویروس کرونا داریم، من این واقعیت را یک چیز بد نمی دانم. من آن را یک اتفاق خوب می دانم، این رویداد مایه افتخار و مباهات و غرور است.

ترامپ گفت: انجام آزمایش های بیشتر ویروس کرونا موجب شناسایی موارد بیشتر ابتلا خواهد شد، آمریکا جمعیت به مراتب زیادتری نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا دارد. زمانی که می گویید آمریکا موارد ابتلای بیشتری دارد به این دلیل است که ما آزمایش های کرونای بیشتری را انجام داده ایم. بنابر این اگر شما از 14 میلیون نفر آزمایش بگیرید، طبیعی است که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا بیشتر خواهد بود.

البته رئیس جمهور آمریکا اشاره ای به آمار بالای مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در کشورش نکرده است.

آمریکا با بیش از 1.5 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا بالاترین آمار را در بین کشورهای دنیا دارد. بیش از 91 هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: افزایش مبتلایان به کرونا در آمریکا مایه افتخار و غرور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: افزایش مبتلایان به کرونا در آمریکا مایه افتخار و غرور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید