تراس در لیتوانی: باید از ناکامی پوتین مطمئن شویم

به گزارش وبلاگ ماریانا، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه انگلیس امروز (پنج شنبه) کنفرانس خبری خود در لیتوانی را اینطور شروع کرد که ما باید اطمینان حاصل کنیم که پوتین در این پروژه وحشتناک خود ناکام می ماند.

تراس در لیتوانی: باید از ناکامی پوتین مطمئن شویم

به گزارش شبکه اسکای نیوز، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه گفت که لندن از کشورهای بالتیک که زندگی اشان در سایه تخاصم روسیه است، حمایت خواهد نمود و اضافه نمود که 200 نظامی انگلیسی در لیتوانی و در مرز برای حمایت و مانورهای نظامی مشغول به کار هستند.

وزیر خارجه انگلیس بار دیگر به اقداماتی که تا به امروز علیه روسیه انجام شده است، از جمله تحریم ها پرداخت و شرح داد که از نشست با متحدان کشورش در ناتو، اتحادیه اروپا و گروه هفت برای تقویت این اقدامات طی روزهای آینده استفاده خواهد نمود.

در همین حال وزیر امور خارجه لیتوانی در این خصوص ایده هایی داشت و گفت که اتحادیه اروپا باید دسترسی تمام بانک های روسیه به سامانه پرداخت سوئیفت را قطع نموده و واردات انرژی از روسیه را متوقف کند.

وزیر امور خارجه لیتوانی در کنفرانس خبری ویلنیوس گفت: ما باید کوشش کنیم که دسترسی تمام بانک های روسیه به سوئیفت قطع گردد و باید شجاعت این را داشته باشیم که جلوی واردات انرژی از روسیه به اروپا را بگیریم.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "تراس در لیتوانی: باید از ناکامی پوتین مطمئن شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراس در لیتوانی: باید از ناکامی پوتین مطمئن شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید