شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده بوشهر پایدار است

به گزارش وبلاگ ماریانا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در حال حاضر شرایط کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی و ارتباطات پایدار است.

شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده بوشهر پایدار است

به گزارش وبلاگ ماریانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به بارش های امروز جاری شدن سیل در شهرستانهای دیر، کنگان، عسلویه و جم سیل اظهار کرد: هیچ اختلال ارتباطی در این منطقه ها وجود ندارد.

وی افزود: در بازدید میدانی از این منطقه ها، حفظ پایداری ارتباطات در شهرها و روستاهای سیلابی، بررسی مسیرهای فیبرنوری داخل استان و پایداری آنها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت دستور کار قرار گرفته است.

سملیان خاطر نشان کرد: با انجام هماهنگی ها و پیگیری های لازم برای اعزام نیروهای پشتیبان فنی، آمادگی لازم وجود دارد تا با اعزام نیروها نسبت به قطعی ارتباطات احتمالی اقدام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اعلام نمود: در شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم های مدیریت بحران و مردم از جمله مهمترین الزاماتی است که بر آن تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده بوشهر پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده بوشهر پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید