مجسمه زلاتان از باشگاه مالمو خارج می گردد

به گزارش وبلاگ ماریانا، شهرداری مالمو تصمیم دارد تا سرنوشت مجسمه زلاتان ایبراهیموویچ را معین کند.

مجسمه زلاتان از باشگاه مالمو خارج می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماریانا، پس از اینکه هواداران باشگاه مالمو رفتارهای خرابکارانه ای را نسبت به مجسمه زلاتان ایبراهیموویچ انجام داده اند، بر اساس اعلام روزنامه های سوئدی، قرار است آن را به مکانی جدید منتقل کند.

روزنامه Sydsvenskan روز شنبه اعلام نمود که شورای شهرداری در سومین شهر عظیم سوئد تصمیم دارد روز دوشنبه تصمیمی اتخاذ کند و به دنبال پیشنهادهای باشگاه مالمو است تا سرنوشت این مجسمه را معین نمایند.

با این حال، نیکلاس کارلن، مدیرعامل باشگاه به این روزنامه گفت که او از برنامه های شهرداری آگاهی ندارد و درباره این موضوع اظهارنظر نمی نماید.

مجسمه 500 کیلوگرم (1100 پوندی) برنزی ایبراهیموویچ، که هم اکنون برای آث میلان بازی می نماید، در ماه اکتبر با حضور در استادیوم مالمو رونمایی شده بود. این مجسمه که توسط پیست لیند، مجسمه ساز سوئدی ساخته شده است، به طول سه متر (9 فوت و 10 فوت) است.

برای ساخت آن 500000 کرون سوئدی (50،000 دلار) هزینه برآورد شده است، با هزینه تخمین زده شده برای نگهداری سالانه 15،000 کرون که توسط شهرداری مالمو پرداخت شده است. پس از اینکه زلاتان اعلام نموده بود بخشی از سهام باشگاه هاماربی، رقیب اصلی مالمو را خریداری نموده است توسط هواداران این باشگاه مورد تخریب نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجسمه زلاتان از باشگاه مالمو خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه زلاتان از باشگاه مالمو خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید