زاویه دار کردن فک و صورت ، راه هایی برای تغییر

به گزارش وبلاگ ماریانا، از دید پزشکان، جراحی زیبایی زاویه دار کردن به معنی این است که بعضی نواحی صورت برجسته می گردد تا صورت فرد بهتر دیده گردد. عمل زیبایی زاویه دار کردن فک و صورت، در مطب پزشک متخصص انجام می گردد. این عمل نیازی به بی هوشی ندارد و با بی هوشی موضعی، انجام می گردد. در منطقه زاویه فکی، جایی که استخوان فک تحتانی به سمت گوش امتداد پیدا می نماید، اولین جایی از صورت می باشد که با برجسته کردن آن، صورت زاویه دار و کاتدار می گردد. این بخش از صورت بعضی از افراد به صورت مادرزادی محو می باشد. برای استخوانی کردن فک این افراد، ژل هیالورنیک تزریق می گردد. بعد از این تزریق، پزشک با توجه به چانه و اندازه هماهنگی چانه با زاویه فکی، به بیمار مشاوره می دهد که در چانه نیز مقداری ژل تزریق گردد یا خیر.

زاویه دار کردن فک و صورت ، راه هایی برای تغییر

اصلاح کردن از طریق جراحی زیبایی

این عمل زیبایی با بیهوشی عمومی انجام می گردد. در این عمل، میزان فک تحتانی کاهش پیدا کند و فک و صورت زاویه پیدا نمایند.

افزایش حجم صورت از طریق تزریق ژل

در این روش بدون عمل زیبایی، برای پر کردن قسمت های فرورفته و حجم دادن به صورت، تزریق ژل موثر می باشد. ژل های حاوی هیالورونیک اسید، دارای مواد طبیعی موجود در پوست، می باشند، که یک روش درمان موثر و ایمن هستند. با بالا رفتن سن، شکل ظاهری صورت، از حالت V به A، تغییر می نماید، این حالت بخاطر شل شدن پوست می باشد و در بدن فراوری هیالورونیک اسید، کم می گردد.

تغییرات ظاهری گونه از طریق تزریق ژل

در این روش بدون جراحی زیبایی، اگر فردی به علت گذر زمان، گونه های صافی داشته باشد، به نظر می رسد که صورت افتاده ای دارد و سن او بیشتر بنظر می رسد. با تزریق ژل می توان گونه ها را بزرگ کرد و ظاهری سالم تر و جوان تر به صورت فرد داد. پزشکان برای تزریق در ناحیه گونه ها از ژل هایی مثل رستیلان و ژودرم یا تزریق چربی بدن خود فرد و پروتز استفاده می نمایند.

تغییر شکل بینی از طریق تزریق ژل

در این روش بدون عمل زیبایی، برای تغییرات محدودی در بینی مانند، صاف کردن بینی، زاویه دار کردن سر بینی، شکل دهی به بافت بینی، از بین بردن افتادگی سر بینی و اصلاح ظاهر ناهماهنگ، می توان از تزریق ژل استفاده کرد.

استفاده از امواج رادیویی برای خط چانه

از طریق امواج رادیویی می توان به لایه های عمیق تری از پوست دست پیدا کرد و باعث دوباره بازسازی کلاژن پوست می شوند. با این کار، صورت سفت و بالا می رود، و زاویه دار می گردد. با امواج رادیویی صورت های شل و افتاده، سفت می گردد و چین و چروک را بهبود می بخشد و عضلات را بالا می برد. در ناحیه مورد نظر ژل خنک نماینده ای زده می گردد و سپس میله پتانسیل رادیو فرکانس بر روی پوست فرد قرار می گیرد و انرژی منتقل می گردد. از این میله برای انتقال گرما و انرژی در لایهئ های عمیق پوست استفاده می گردد و کلاژن سازی را تحریک می نماید. با توجه به محدوده ای که مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا این کار بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. بعد از این کار تا 2 الی 3 روز پوست فرد کمی قرمز است. در این روش دردی احساس نمی گردد و تنها کمی گرما را می توان حس کرد. این روش دوران نقاهت ندارد و بلافاصله بعد انجام آن، می توان تاثیرات آن را دید.

زاویه دار کردن صورت از طریق هایفوتراپی

در این روش بدون جراحی زیبایی، از طریق آلتراسوند (فراصوت) و وارد شدن به لایه های عمیق تر پوست، می توان پوست را سفت و جوتنسازی کرد. با این کار می توان خط چانه را بهبود می دهدو صورت را زاویه دار می نماید.

جابه جایی صورت با SMAS

SMAS از طریق سپتوم با فیبرهای متعدد به درم متصل است، با این کار در سطح پوست کشش ایجاد می گردد. این لایه در فاصله 4.5 میلیمتری از اپیدم می باشد و شامل کلاژن، بافت همبند الاستین و چربی می باشد. با افزایش سن پوست افتاده و نازک می گردد و راحتی آسیب می بیند. این روش آسانی است که فقط کمی گرما احساس می گردد. مدت زمان انجام این روش 45 دقیقه می باشد و دوره نقاهت ندارد.

زاویه دار کردن فک و صورت به وسیه لیفت با نخ

در این روش زیبایی که نه عمل زیبایی و نه جراحی زیبایی، لیفت با نخ، انجام می گردد. لیفت با نخ که روش نو است، برای سفت کردن صورت استفاده می گردد. در این روش نخ های نازک پلی دی اکسان، تحریک نماینده کلاژن، به آرامی زیر پوست می روند. با این کار کلاژن سازی افزایش پیدا می نماید و صورت شکل V به خود می گیرد و سفت می گردد. مدت زمان انجام این روش در هر ناحیه از صورت 30 دقیقه طول می کشد. در افرادی که پوست آنها دچار عوارض پیری شده است، این روش مجاز است. استفاده نمایندگان از این روش افراد بالای 25 سال می باشد. در این سن بافت پوست آغاز به نازک شدن و بافت کلاژن شکسته می گردد. به این صورت که پوست افتاده، شل، و به همراه چین و چروک می گردد. با این روش این اثرات خنثی می شوند. ناحیه هایی که از این روش استفاده می گردد، بالا بردن ابرو در ابرو های افتاده، گونه های و صورت افتاده و برجسته شدن خطوط خنده، خط چانه افتاده، غبغب، پوست گردن شل شده، برآمدگی بینی، می باشد. این روش به صورت غیرجراحی می باشد و جایگزین مناسبی برای جراحی زاویه دار کردن صورت، می باشد. مزیت هایی که این روش دارد، شامل بالا بودن ماندگاری نتیجه این روش، حدودا یک یا دو سال، بلافاصله بعد از انجام آن، می توان نتیجه آن را دید، نداشتن دوره نقاهت، می باشد.

منبع: همگردی

به "زاویه دار کردن فک و صورت ، راه هایی برای تغییر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاویه دار کردن فک و صورت ، راه هایی برای تغییر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید