بازی سریالی واکینگ دد در ابتدا نسخه ای تازه از Left 4 Dead بوده است

به گزارش وبلاگ ماریانا، چند روز پیش دهمین سالگرد بازی مردگان متحرک (The Walking Dead) شرکت تلتیل (Telltale) بود. به همین دلیل ناشر بازی یک مستند از فرایند ساخت و صحنه های مختلف این بازی منتشر کرد. یکی از نکات جالبی که در این مستند به آن اشاره شد، این بود که مردگان متحرک در ابتدا دنباله بازی لفت فور دد (Left 4 Dead) بوده است.

بازی سریالی واکینگ دد در ابتدا نسخه ای تازه از Left 4 Dead بوده است

بازی مردگان متحرک تلتیل در سال 2012 عرضه شد. این بازی دارای یک فصل بوده و پنج قسمت مختلف داشت. همه قسمت ها نیز به وسیله منتقدان مورد ستایش قرار گرفتند. مردگان متحرک چارچوب تمامی عناوین بعدی تلتیل را تعیین کرد. به این معنا که این شرکت تصمیم گرفت عناوینی در سبک تصمیم گیری در شرایط سخت بسازد.

اگر این پروژه فرایند اولیه خود را پیش می رفت و ما شاهد دنباله لفت فور دد بودیم، به طور کلی تلتیل یک تجربه متفاوت را به هواداران ارائه می داد. اینکه چرا دنباله لفت فور دد ساخته نشد، دلیلش تعیین نیست. به هرحال دنیای این بازی نیز پتانسیل زیادی داشته و می گردد از آن یک بازی داستانی خوب ساخت.

شرکت تلیتیل قصد داشته تا داستان یک مرد جوان را تعریف کند که تصمیم دارد خواهرش را بزرگ کند. به همین دلیل این کاراکترهایی که ما در بازی دیدیم، ساخته شدند. این دو فرد هیچ داستان زمینه ای نداشته و در دنیای مردگان متحرک حضور دارند.

در ادامه مستند تصاویری از مراحل اولیه بازی مردگان متحرک تلتیل به نمایش در آمد. همینطور اینکه طراحی هیولاها و زامبی های مختلف نیز نشان داده شد. بیشتر موارد موجود در مستند، در عنوان اصلی نیز حضور دارند.

بازی مردگان متحرک تلتیل یکی از عناوین به شدت پیروز در زمینه داستان سرایی است. این بازی از پتانسیل سریال مردگان متحرک استفاده نموده و داستان بسیار زیبایی را در آن قرار داده است. تلتیل نه تنها از عوامل پیروزیت این بازی درس گرفت، بلکه در عناوین آینده خود نیز از آن ها استفاده کرد. همین فرایند باعث شد تا تلتیل در زمینه داستان سرایی از شرکت های قوی باشد.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی سریالی واکینگ دد در ابتدا نسخه ای تازه از Left 4 Dead بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سریالی واکینگ دد در ابتدا نسخه ای تازه از Left 4 Dead بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید