اخراج به دلیل خودداری از زدن واکسن کرونا

به گزارش وبلاگ ماریانا، خبرگزاری خبرنگاران- یکی از مراکز بهداشت و درمان در نیوجرسی 118 نفر از کارکنان بهداشتی خود را به دلیل خودداری از تزریق واکسن کرونا اخراج نموده است.

اخراج به دلیل خودداری از زدن واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماریانا به نقل از پایگاه اینترنتی نیویورک پست ، یکی از بزرگترین مراکز ارائه خدمات درمانی در نیوجرسی در آمریکا بیش از صد تن از کارکنان خود را به دلیل عدم رعایت برنامه واکسیناسیون اجباری، اخراج نموده است.

شبکه ارائه دهنده خدمات درمانی مستقل در نیوجرسی که بیش از 35 هزار کارمند در ده ها مرکز بهداشتی در این استان دارد، 118 تن از کارکنان خود را به دلیل خودداری از تزریق واکسن اخراج کرد.

سخنگوی این شبکه با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: متاسفانه و با وجود همه کوشش ها، 118 تن از کارکنان مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی به دستورالعمل تزریق واکسن عمل نکردند و شغل خود را از دست دادند. 62 نفر از کارکنان اخراج شده از پرسنل روزانه ای بودند که در سازمان ما به صورت شیفتی و پاره وقت کار می کردند.

البته کارکنانی اخراج شده اند که پیش بینی شده بود اخراج آن ها فرایند عمل های جراحی را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. با توجه به اینکه مجموع کارکنانی که از این سازمان جدا شدند در مراکز مختلف و انواع مشاغل بیمارستانی و شیفت های کاری توزیع شده اند، تاثیری در فرایند مراقبت از بیماران و عمل های جراحی معمول در مراکز خدمات درمانی نخواهد داشت.

در ماه ژوئیه، شبکه بیمارستانی نیوجرسی شش کارمند در سطح مدیریتی را که تا مهلت مقرر از تزریق واکسن خودداری نموده بودند، اخراج کرد. استان نیویورک نیز تعداد زیادی از کارکنان بیمارستانی خود را که ماه گذشته از تزریق واکسن کرونا طبق دستورالعمل استانی خودداری نموده بودند، از کار تعلیق یا اخراج کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اخراج به دلیل خودداری از زدن واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج به دلیل خودداری از زدن واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید